همه کسانی که در حوالی چهارراه یافت‌آباد و بزرگراه سعیدی زندگی می‌کنند با شهردار خوش برخورد،منظم و پرکار منطقه 18 آشنا هستند.شهرداری که در مدت حضورش در منطقه حساس و پرماجرای تهران، اقدامات زیادی برای رفع مشکلات و مسائل منطقه انجام داده است.

دکتر وحید نوروزی، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران  در سال 87، مدیرکل روبط عمومی و دفتر ریاست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سال 88، مشاور و عضو شورای سیاستگذاری جامعه ایمن شهر تهران، دبیر کمیته راهبردی ستادهای معاینه فنی خودرو شهرداری های کلان شهرهای کشور در 89 و معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از سال ۱۳۸۹، حالا تقریبا دو سال است که به عنوان  شهردار منطقه 18 فعالیت می‌کند.او مدیری است که از دل تشکیلات ترافیکی و حمل و نقلی بیرون آمده است.خودش می‌گوید:«از بدو ورود به سیستم مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک مشغول به کار شدم و در این بخش رشد کردم.»

او که حالا شهردار یکی از پرحاشیه ترین مناطق شهری پاییتخت است، درباره کار در این منطقه می‌گوید:«به جرات می‌توانم بگویم که این منطقه از لحاظ مشکلات شهری جزو دو سه منطقه اول تهران است.من فرزند جنوب شهر و بزرگ شده آنجا هستم.چون در این منطقه سال‌ها زندگی کردم.به لحاظ فرهنگی و روحی با مردم مناطق جنوبی تهران آشنایی کامل دارم.»

نوروزی شاید جزو معدود مدیرانی باشد که در فضاهای مجازی هم محبوب و مورد احترام جوانان محل خدمتش است زیرا جوانان منطقه 18 او را از جنس خود و درد آشنا می دانند، شهردار منطقه 18 تهران معتقد است که باید جنوب شهری بودن، مایه افتخار اهالی باشد:«در همان ابتدای کار گفتم واژه جنوب شهری را ارزش ببخشم که اهالی منطقه به آن تعصب داشته باشند و احساس غرور کنند.باید قبول کنیم که منطقه 18 تهران به لحاظ مسائل معیشتی و درآمدی از جمله مناطق محروم تهران است و تلاش ما این بوده کخ در این منطقه کارهایی انجام شود که مشکلات برطرف شود.»

یکی از مشکلات منطقه 18 به گفته دکتر نوروزی، نگرانی اهالی از وجود کارخانجات و بنگاه‌های صنعتی آوده در این منطقه است.مشکلی که او در مدت حضورش در منطقه 18 سعی کرده، برطرف شود:«اولین اقدامی که در منطقه انجام دادیم، بیرون بردن کارخانه ذوب چدن بود.»

تلاش شهردار منطقه 18 به این اقدام محدود نشده است:«افزایش همکاری‌های دورن محله‌ای در منطقه در اصل ناشی از تلاش همکاران من بوده است.از نگاه من، راه به عنوان رگ حیاتی شهر یکی از عوامل مهم و اصلی در راه توسعه و ارتقای کیفی منطقه است. در منطقه 18 بزرگراه شهید بروجردی به عنوان یک اتوبان شهری76 متری از مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که ناتمام باقی مانده بود.این پروژه روند کندی داشت اما موفق شدیم این پروژه را در الویت کاری قرار دهیم و بودجه مناسبی برای تکمیل این پروژه اختصاص دادیم.»

برای بازکردن گره‌های ترافیکی منطقه نیر برنامه‌های بسیار خوبی انجام شده است:«در ورودی اتوبان آیت الله سعیدی به اتوبان آزادگان شاهد یک ماجرای قدیمی ترافیک بودیم که مربوط به تردد چرخ دستی‌های محدوده پاسگاه نعمت‌آباد بود و خودروهای عبوری حداقل نیم ساهت تا یک ساعت در ترافیک می‌ماندند.این مسیر را ساماندهی کردیم و به صورت تمام وقت چرخ دستی‌ها را از مسیر کنار زدیم.در عین حال ساخت لاین کندور مسئله مهمی بود که با خرید گاراژهای واقع در آنجا امکان‌پذیر خواهد شد.به این ترتیب جایی برای چرخ دستی‌ها باقی نمی2ماند. »

دکتر نوروزی درباره چشم‌انداز فعالیت‌های منطقه 18 در سال 94 می‌گوید:«برای امسال بیشتر برنامه‌های ما در حوزه ترافیکی و گره‌گشایی ازمعابر و راه‌اندازی رگ‌های جدید حمل و نقلی است. در واقع مهم‌ترین برنامه ما، راه‌اندازی شبکه معابر است. در حوزه خط سفید هم چند معبر را به عنوان نمونه آزمایشی و پایلوت معرفی کردیم اما اصل کار ما در این پروژه، بزرگراه آزادگان است؛اتوبانی که از مهم‌ترین معابر تهران به شمار می‌رود.»