به گزارش برنا آذربایجان غربی، شاهین جلیلی با بیان اینکه سامانه 137 پاسخگوی همیشه بیدار است، اظهار کرد:  ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری، کاهش ترددهای درون شهری و تراکم کار مناطق و سازمان ها،  ارتباطی آسان و یکسان و شبانه روزی با شهرداری با مشارکت مردمی در حل معضلات شهری و صرفه جویی در هزینه و وقت را از مزایای ارتباط با سامانه 137  است.

وی با بیان اینکه سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است،  گفت:  طی سال جاری موضاعاتی چون سد معبر دست فروشان، مرمت و آسفالت،  درخواست مرمت جداول  و پل فلزی، درخواست شن ریزی و تسطیح، مزاحمت سگ ها ولگرد و  قطع درختان از جمله موضاعات مطرح شده با سامانه 137 شهرداری و درخواست رسیدگی  برانها  از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

مدیر سازمان مدیریت بحران شهرداری ارومیه افزود: همه این تماس ها و پیگیری های شهروندان در طی تماس کارشناسان 137 با مسئول مربوطه جهت مرتفع نمودن مشکل در سطح محله یا منطقه است  و بعد از جمع بندی گزارشات و نتیجه گیری مستقیماً به دفتر شهردار ارسال می گردد.