به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسدالله حمزه ئی سرپرست دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) فعالیت مجدد خود را بر اساس نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (مصوب شورای عالی اداری کشور) آغاز کرده است.

حمزه ئی ادامه داد: ماموریت اصلی مرکز سامد استان قزوین، تسهیل و تسریع در برقراری ارتباط آسان و رایگان اقشار مردم شریف استان در تمامی نقاط (شهر و روستا) با مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی به منظور بیان پیشنهادها و انتقادات، طرح ها و ایده ها، شکایات، مسایل و مشکلات منطقه و گزارش عملکرد دستگاه ها و نهادهای دولتی در تمامی سطوح اجرایی و پیگیری برای پاسخگویی به مردم می باشد.

وی افزود: به منظور پیگیری و نظارت بر کم و کیف پاسخگویی دستگاه های اجرایی استان به موارد ارجاعی به آن دستگاه در بستر سامد هر یک از کارشناسان سامد مرکز استان مسوولیت ارتباط دائمی با رابطین سامد تعدادی از دستگاه های اجرایی و پیگیری و نظارت بر پاسخگویی آنها به متقاضیان را به عهده دارند.

این مقام مسوول در ادامه از دستگاه های اجرایی استان خواست تا رابط سامد آنها همکاری لازم را با کارشناسان معرفی شده به عمل آورند.

وی افزود: امیدواریم در سایه تعامل موثر و سازنده، پاسخگویی به نامه های مردمی ارجاعی در بستر سامد با سرعت، دقت و مطابق ضوابط و مقررات جاری صورت پذیرد و موجبات افزایش اعتماد عمومی را فراهم آورد.