به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ژیلا حصاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  نقش بی نظیر رسانه ها در پوشش اخبار و معرفی ظرفیت های یک کشور غیرقابل انکار است و امیدواریم دوستانی که از جمهوری آذربایجان به مشهد سفر کرده اند واقعیت ها و ظرفیت های بی نظیر مشهد را در  تمامی زمینه ها به ویژه مباحث اقتصادی به نمایش درآورند.

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در خصوص علت سفر این هیات رسانه ای به مشهد گفت: این هیات تجاری به منظور بازدید  و مستند سازی پتانسیل های اقتصادی ، گردشگری و سرمایه گزاری مشهد به این شهر سفر کرده بودند.

حصاری ادامه داد: معانت اقتصادی شهرداری مشهد  نیز ضمن همراهی با این هیات رسانه ای آمادگی خود را برای توسعه روابط اقتصادی با باکو اعلام کرده است.

وی تاکید کرد: هیات آذربایجانی نیز آمادگی خود را در خصوص تعاملات دوجانبه اقتصادی و سرمایه گزاری با شهر مشهد اعلام کرده و از شهرداری مشهد دعوت  کرد تا در قالب یک هیات رسمی به آذربایجان سفر کرده و ضمن بازدید از ظرفیت های این کشور پیرامون افزایش تعاملات فی مابین به بحث وتبادل نظر بپردازند.

حصاری با اشاره به آمار استانداری خراسان رضوی مبنی بر حضور  سالانه 25 تا 32 میلیون زائر در مشهد گفت: این ظرفیت عظیم باعث اشتیاق سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در بازار مشهد شده است.

 وی خاطر نشان کرد: انتخاب مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیز علاوه بر اینکه توجه جامعه جهانی را به سوی مشهد جلب خواهد کرد، فرصتی را فراهم میکند تا محتواها و برنامه های بسیار خوبی را که  به منظور معرفی فرصت های سرمایه گزاری مشهد آماده کرده ایم  به جهان اسلام ارایه دهیم.

حصاری در پایان با اشاره به سفر هیات های تجاری خارجی به مشهد، یاد آور شد: خوشبختانه تاکنون در بحث سرمایه گزاری و مشارکت در پروژه های شهری شهرداری مشهد استقبال بسیار خوبی از کشورهای  عربی، جنوب شرقی آسیا همچون چین، کره جنوبی و کشورهای اروپایی همچون فرانسه شده است که امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد .