رئیس اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری همایش اصول و فنون مذاکره موفق با هدف مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سید مسلم کشفی در این رابطه گفت: در این همایش یک روزه بیش از 150 نفر از مدیران و کارشناسان بزرگترین بندر تجاری ایران با آخرین تکنیک های اصول و فنون گفتگو، مذاکره و مصاحبه موفق در محیط کاری و اجتماعی آشنا شدند.

وی افزود: نحوه شروع و پایان یک مذاکره، بررسی تضادها، ساده گویی، خود مرکز بینی حین بیان نظرات، استفاده از محرک های تصویری و انتقال احساس در رفتار از مهم ترین مباحثی بود که در این همایش ارایه شد.

رئیس اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود آشنایی با نحوه برقراری روابط دوستانه با مشتریان و سرمایه گذاران و همچنین تکریم ارباب رجوع را از جمله اهداف برگزاری این همایش در بزرگترین بندر تجاری کشور دانست.

کشفی خاطر نشان کرد: در این همایش "نیما کیمیایی" از اساتید برجسته سخنوری کشور به مدت حدود سه ساعت مباحث آموزشی را به حاضران ارائه کرد.

وی گفت: در بخش پایانی این همایش، شرکت کنندگان در خصوص مباحث مطرح شده با مدرس دوره در قالب پرسش و پاسخ به بحث و گفتگو پرداختند.