به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مسعود اعمالی افزود: مهمترین اهداف و برنامه های این اداره از ابتدا با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری بر محوریت پاسخگویی به مردم و شهروندان می باشد.

مدیر اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس تصریح کرد سامانه 1837 با هدف توجه و رسیدگی به خواسته ها و نیاز های شهروندان شکل گرفته و همواره تلاش می کنیم نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم را شنیده و به آن احترام میگذاریم و در جهت رفع آن پاسخگوی نیازهای شهروندان هستیم.

وی با بیان اینکه سامانه مدیریت شهری ( 1837) فرصتی برای مشارکت شهروندان و ایجاد بستری مناسب در راستای میزان آشنائی، به رهگیری و رضایت مندی شهروندان بندرعباس به عنوان مخاطب آن و مشتریان از خدمات شهرداری بندرعباس است.

اعمالی در ادامه افزود: شهروندان گرامی می توانند از طریق تماس تلفنی با این سامانه 1837 مشکلات و معضلات شهری را در قالب انتقاد پیشنهاد؛ تقدیر و تشکر؛ شکایات به همکاران ما اطلاع دهند و تا روند نتیجه گیری نهایی تا در مورد عملکرد شهرداری و خدمات شهری به جایگاه مناسبی برسیم که رضایت مردم جلب شود آن را دنبال کنند و یا می توانند با ثبت نام در سایت سامانه 1837 به‌عنوان کاربر اقدام به ثبت شکایات و یا پیشنهادات و انتقادات نمایند و نتیجه نهایی نیز از این طریق به آنها اطلاع رسانی می شود.