به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، فرزاد محمدی با اشاره به ثبت داخلی برند سنگ لرستان بیان داشت: با توجه به اینکه امروزه یکی از مهمترین راهکارهای تجاری سازی فعالیت های هر خوشه ایجاد یک برند واحد برای محصولات خوشه به منظور رونق فروش داخلی و بین المللی آن می باشد لذا هدف از انجام این فعالیت معرفی برند واحد محصولات خوشه تحت عنوان "لرستون".

وی اظهار داشت: بالغ بر سه دهه است توسعه صنعتی بر مبنای خوشه ها به عنوان یک استراتژ ی نوین مورد توجه برنامه ریزان و سیاست گذاران کشورهای توسعه یافته و صنعتی قرار گرفته که این مورد در چند سال اخیر در کشور عزیزمان از پیشرفت و رشد خوبی برخوردار بوده است.

محمدی گفت: یکی از اهداف و برنامه های کلان خوشه های کسب و کار حرکت در یک مسیر و زمان مشخص برای تعریف و ثبت جهانی محصول داخلی است که خوشبختانه فعالان خوشه کسب و کار سنگ لرستان با درک صحیح این مسیر، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تحقق این مهم دست پیدا کردند.

وی با بیان اینکه با فعال شدن خوشه کسب و کار سنگ لرستان شاهد هم افزایی بیشتر در این صنعت هستیم، خاطر نشان ساخت: خوشه کسب و کار سنگ لرستان در سیاست های کاری خود، فرهنگ سازی و فعال سازی تمام بخش های اصلی و پشتیبان در این صنعت را در دستور کار خود قرارداده است.

وی از مزیت های اولیه محصولات صنعتی در بازارهای صادراتی و بین المللی را داشتن نماد و برند معتبر و معروف دانست و تاکید کرد:‌ برند سازی امری لازم برای محصولات داخلی است که باعث شکوفایی صنعت و محصولات تولید داخلی کشور می شود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: ثبت این برند مقدمه ای برای جایگاه واقعی سنگ لرستان در بازارهای جهانی است.